سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

تا کنون لامپ های LED زیادی با طرح های مختلف دیده ایم اما به نظر Lumio یکی از جذاب ترین و البته جالب ترین گزینه های فعلی می باشد , چرا که این لامپ  با چهره کتابی خود همه را گمراه می کند و کمتر کسی با دیدن این کتاب متوجه می شود که این ها لامپ های LED هستند نه کتاب ؟

لامپ های Lumio انرژی خود را از طریق باتری تامین می کنند و به گفته طراح این محصول , هر بار شارژ کامل می تواند ۸ ساعت این لامپ ها را روشن نگه دارد !همچنین جالب است بدانید که بدنه ی کتابی مانند این لامپ ها چوبی بوده و دارای پوششی آهن ربایی هستند که این امکان شما را قادر می سازد تا لومیو را به هر جایی بچسبانید و از آن استفاده کنید ! نا گفته نماند هنگامی که کتاب باز شود لامپ ها به صورت خودکار روشن شده و قالب استفاده می باشند ! علی رغم بدنه آهنربایی بدنه داخلی کاملا ضد آب بوده واز این باب هیچ نگرانی ایجاد نمی کند !

 

اما از دیگر ویژگی های این محصول می توان به باز شدن ۳۶۰ درجه این محصول اشاره کرد که به نوبه خود قابل اهمیت هست ولی کتابی بودن این محصول هم ایده جالب و جذابی است که شما می توانید هرگاه که استفادتان از این محصول به پایان رسید آن را همانند دیگر کتاب ها جمع کرده وداخل قفسه کتاب ها قرار دهید !

قیمت این محصول ۹۵ دلار بر آورد شده و به زودی روانه بازار جهانی می شود !

 

 

 

لامپ های لومینو

 

لامپ های لومینو

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو